Sunday, March 12, 2017

ziua de luni

până la urmă
se va găsi o bucurie care să ne strângă de gât
într-o zi de luni
mai trebuie să răbdăm 
nu o să mai dăm din picioare 
alte gesturi se vor desprinde
fără să lase în urmă 
ceva care ar merita spus
orele se evaporă 
nimicul o să fie din nou ce-a mai fost 
aerul va mânca și va bea numai aer 
firul de păr vechi va lăuda firul nou
inima nouă 
se va rușina de inima veche
nu mi-ai deschis nici pentru o vizită scurtă 
doamne cum mă vei privi când voi da buzna 
cu toate catrafusele mele în casa ta
îmi dai dreptate când strig ies și trântesc ușa 
merg fără oprire
mersul îmi face bine
mă calmează
altă mișcare nu pot duce până la capăt
știi cum sunt 
cum renunț la lucruri la locuri 
la vise la oameni 
vremea de-afară se asortează 
numai pietrele sunt mai libere decât noi
nu stau prinse între orele nopții  
sunt lăsate să doarmă
merg pe pământul rotund
scriu și mi se pare că iarăși 
mi se face dor să te caut
cum se-apropie ziua de dinaintea
zilei de luni