Tuesday, March 7, 2017

(Adelinei M.)

acolo unde s-au despărțit drumurile
am aflat (se pare că așa afli mereu)
însă atunci nu m-am simțit nevoia să spun ceva  
până și lumina de pe muchia nopții 
își lua rămas bun 
iar eu cu sfâșiere m-am uitat înapoi  
degeaba era mult prea târziu 
cineva ia locul altcuiva la masă 
bălăngănindu-și picioarele cu nepăsare
cine n-ar fi fost mulțumit 
să-și trateze o după-amaiză din zgură
cu R.E.M.
everybody hurts sometimes
mileurile înșirate prin încăpere 
cum niște cranii descoperite la sarmizegetusa regia
imposibil să nu-ți vină să memorezi 
pentru tot restul vieții
combinația dintre cântecul în engleză
zugrăveala pereților cu picățele
și nasturii hainei aruncată pe pat 
mi se face dor de vremea aceea  
ca de-o viață irosită 
în repetiții obositoare

 
(imagine: Taras Loboda, 1961)