Friday, October 1, 2021

notează

 

notează asta: poveștile ne țin în viață

fact or fiction nu mai contează

ieri turcul Beyhan Mutlu s-a trezit foarte devreme

și s-a alăturat echipajului care căuta un individ dat dispărut

la puțin după aceea a aflat că el era cel pe care lumea îl căuta

 

cele mai multe vise nu rămân cu noi

în noaptea următoare se vor întoarce.

un avion taie câmpiile albastre fără niciun entuziasm

câțiva copii desculți urcă pe o scară -

capătul ei se pierde printre norii relaxați

ca niște vaci grase

am mai văzut imaginile astea undeva

când eram copil mă întrebam unde voi fi în 2020

iar când am ajuns acolo nu mi-au mai plăcut mâinile mele

linia subțire pe care pășeam fără balans și nici

felul în care se rotea lumea.

 

câți dintre noi așteaptă a doua șansă...

cele mai frecvente e-mailuri din ultima vreme

mă întreabă daca vreau să comand un tort

cineva mă privește intens dintr-o mașină

întorc pe-o stradă alăturată

la sensul giratoriu fac un mic accident de mașină

 

notează asta: "ficțiunea ne permite o scurtă privire

asupra unei alternative. de aceea e atât de plăcută"

insistă. visele vor reveni în forță.

pot aduce diamante din Antwerp

aerul rece al vârfurilor Llogara sau Nemercka

o licență în medicina homeopată

sau intrarea liberă la un carusel cu căluții de piatră

 

notează asta: există o fereastră care dă înspre curtea interioară