Monday, September 20, 2021

în trecere


n-am ținut vreodată un jurnal
de prea multe ori am confundat
noaptea cu ziua
sau invers
același vis în același vis
în același trup care va gusta din moarte
numai casa mi-o schimb din când în când
să-i fac pe plac tatălui meu
i-am tot promis că voi locui
într-o clădire cu acoperiș roșu
și ferestre nostalgice 
aș putea scrie
astăzi __ septembrie am condus 60 de km 
pe furtună  
să văd o casă cu patru oglinzi un lac micuț cu pești vii 
și 200 de mesteceni
la întoarcere m-am luat la întrecere 
cu câteva mașini de poliție
treceam printr-un orășel
înconjurat cu sârmă ghimpată
în apropiere se construia 
o închisoare federală pentru femei
roțile mașinii au înțeles -
pe-aici zăpada nu va rămâne

nu avem decât trecutul
nu ești decât cel care ești în următoarele zece secunde
atât cât reușește mintea ta să îți spună în fugă:
vreau să...
și-aș mai vrea să...