Tuesday, April 19, 2022

reînvăț


am răsfoit un volum foarte ciudat. fiecare 

poem avea același titlu aceeași formă. o cometă

un exercițiu de imaginație pe 90 de pagini.

tanti ileana și-a deschis la parterul casei un anticariat

mi-a arătat două rafturi goale și mi-a spus: 

ceea ce nu-ți mai trebuie poate avea un preț se poate vinde 

intrau doar străini pe-acolo. nu cumpăra nimeni

am dus "the bad popes" "501 great artists" dicționare reviste 

tanti ileana era neschimbată 

vorbea la fel de stins avea același chip blând  aceleași mâini triste 

visele se amestecă cu realitatea

ca uleiul scurs pe-o felie de pâine  

răzbește o aromă puternică de parfum proaspăt.

în fiecare dimineața reînvăț să clipesc 

să mă pieptăn. să îmi aduc aminte 

de pietrele colecționate de prin munți cu numai câteva zile în urmă 

de rana adâncă din piept

și de cei care au cea mai mare nevoie de mine