Wednesday, June 6, 2018

aer de interior


am mâncat un măr galben 

doream doar să mă răcoresc  

am lăsat destul 

de mult pe cotor 

așa cum făcea doamna farcaș  

învățătoarea mea din clasa  

a 2-a  

apoi m-am lăsat într-un cot  

am strivit cotorul  

după care am început să mă-ntristez ușor 

uitasem că l-am lăsat acolo

nu se face 

să dai vina pe-un fruct

sau pe ce-a mai rămas din el 

 

de partea cui ești tu?  

 

heidegger “poetry- no game…”

   

arunc 

și eu zarul 

deși știu dinainte 

în partida asta 

nu se câștigă 

ce bine e

când poți să participi

 

poezia- poftă de inimă  

de nesomn

 

ceaiul fierbe la foc mic 

în miezul nopții

nu mă ridic 

felia de pâine 

e deja 

arsă

 

aducem 

pe lume copii

zâmbim 

când își întorc 

capetele după lumină 

să-și facă curaj 

pe tălpi 

straturi subțiri   

de lut

mamele le sărută și cresc

cresc

Dumnezeu se uită 

înfloresc crenguțele într-o grădină

de vară

 

pe la ora șapte și jumătate

m-am imbrăcat și-am plecat 

la muncă 

am corectat contracte  

până mi s-a făcut foame 

nu mă așteptam 

să fim cinci oameni la masă  

de obicei 

mănanc 

singură  

și mai înghit bucăți mari de aer 

de interior