Monday, January 22, 2018

lejer


anul acesta a început cu o iarnă nehotărâtă
dar uite cum răsare lumina uite cum se lasă întunericul 
la ce ne trebuie textul acesta când poți trece
lejer
printre oameni 
îi poți auzi șușotind în spatele tău
sunând la 888
118 și alte destinații inexistente 
după care la fel de nemulțumiți ca înainte 
își vor vedea mai departe de ale lor de parcă
nici n-ai fi fost
fluturând aceleași șervețele colorate călcându-le apoi în picioare
numai Tu te ții foarte departe de toate acestea 
& foarte ocupat cu arhitecturile cosmice 
cu vărsatul de apă dintr-o planetă în alta
așa cum vărsăm noi sucul de portocale 
dintr-un pahar mai mare
în altele mici să ajungă  
copiilor care stau cu gurițele deschise  
foarte atenți
la muzica lichidelor în cădere 
dacă Ți-ai face puțin timp
am putea sta aici împreună   
ne-am lipi tâmplele de ferestre și-am descifra
sunetele secrete
ale bulelor de aer prinse în sticlă
am învăța să coasem o tăcere de alta  
și-am tresări din când în când 
la zgomotul neonului învechit