Monday, October 2, 2017

responsabilitate minimă

mă vezi când mă rupe tristețea de început de săptămână la birou
despre care nu ai voie să vorbești  
bineînțeles că îți trebuie permisiune să nu uităm venim dintr-o țara mică
unde totul devine literatură mare 
sunt o femeie puternică desenez cu cretă lângă asfalt
cel mai mult mi-ar conveni să am un job 
cu responsabilitate minimă pentru un singur cuvânt
din 3 în 3 secunde ar trebui să spun:
următorul!
următorul! 
apoi să mă uit la fiecare om după ce trece de mine 
să-l judec după mers și să uit imediat că l-am judecat după mers 
iar pentru restul de 2 secunde rămase să mă gândesc la sfârșitul lumii
să nu am niciodată mai mult timp 
desigur că și visele ar trebui să se alinieze 
sfârșitul lumii n-ar mai veni 
toate femeile micuțe de statură mi-ar mulțumi  
poate și câțiva bărbați înalți 
care totuși se vor preface
că nu mă cunosc