Tuesday, January 9, 2018

ComEd


hello 
fiindcă ești un consumator 
fidel al companiei noastre electrice meriți o bucurie
asculți în continuare cum ți se reamintește că astăzi este luni ianuarie opt
ziua în care ești viu & încă trăiești 
după ce te-ai accidentat atât de ridicol pe banda de alergare   
pe-afară avem soare cu dinți 
(aici aș putea spune 
cum bate lumina în fereastra imensă din spatele cubicurilor 
cum pretind că lucrez dar gândul îmi stă la cât de mult mi-aș dori 
să-mi fac curaj pentru un oraș nou un pic mai departe decât cel din vis) 
iar dacă nu răspunzi îți vor lăsa un mesaj 
în care își vor exprima părerea de rău că n-au avut șansa 
să-ți facă o mare bucurie blabla
după ce am terminat de notat toate astea 
pe care nu le-aș fi spus nimănui nici după ce-am trântit telefonul 
singurul lucru la care m-am gândit și care are cumva legătură cu electriciatea 
este cum făcea Leluț diferite modele pe farfuriile din lemn cu pistolul de lipit 
& cum îl lăudau vecinele că uite un bărbat care știe artizanat  
și mai știe să gătească să brodeze să facă sandale din macramé 
trebuie să mă opresc
în cubicul alăturat un coleg bate meticulos toaca
fără să știe