Sunday, July 2, 2023

years later

 

            What am I saying? I am saying love.                  

            And at the edge of love there we stand.

            ~ Clarice Lispector


răstorn globul muzical de zăpadă

las semne          

ca să mă pot întoarce 

           vom râde? 

                vom sta împreună la masă?


cerul palpită în noapte 

de parcă ar fi într-o eternă așteptare


aerul devine irespirabil

i-am spus 

                   ia bine aminte acesta este adevărul 

                   și va absorbi totul.


aceștia sunt ochii mei 

ca două focuri de armă


aceaste e inima mea

mai mare decât ea însăși

                 ca o umbră în mișcare

                 căzând fără oprire 

de pe zidurile unui oraș străin


i-am spus 

                   aceasta este vocea mea

roțile unui tren călătorind înspre nicăieri


în timp ce pământul se-nvârte

în timp ce Orfeu 

îmblânzește animalele sălbatice cu sunetul lirei

nu harpa lui Apollo l-a învins pe Marsyas în competiție

ci vocea lui acompaniind instrumentul