Sunday, June 2, 2024

dacă cineva crede în mine și eu cred în mine

  

neoanele pizzeriilor se joacă cu culorile întunericului

cumpăr rămân în continuare foarte utilă societății 

încă o dată veghez

încă o dată citesc 

sondaje despre cele mai ospitaliere țări din Europa


mai cred în după-amiezile calme 

umbroase 

în feldspatul apusului de soare


îmi iau puțin avânt mă înarmez 

cu argumente solide

inocența nu mi se mai potrivește de când s-a lățit 

cerul cu un cot mai sus de fruntea mea 

nu-mi folosesc copiii pentru a-mi justifica lirismul 

și nici pe tine

numai piatra lunii 

(să-mi alunge măcar câteva din coșmaruri)

 

vai cât de adorabili suntem 

căutând să înțelegem 

ceea ce nu e palpabil 

facem casă bună cu durerea 

animalul cu miliarde de dinți care rupe și sfârtecă 

rupe și sfârtecă 

și nu se mai satură


presimt că va începe să plouă 

așa că mă îndepărtez de lângă fereastră


cu sau fără furtuni 

zilele sunt piesele aceluiași gigantic puzzle 

la care lucrăm de mii de ani până târziu în noapte


intuim atât de puțin din ceea ce ne așteaptă  

 

No comments:

Post a Comment