Monday, September 4, 2023

valuri


manualele ne spun că vor veni zăpezile

drumurile vor fi iar închise 

odată am zburat la numai câteva palme 

de pământ 

să nu-mi grăbesc ritmul inimii

să nu aud copacii cum respiră prin frunze


din copilărie am pus și eu umărul 

la cerul ăsta atât de albastru 


iar acum îl văd înghițit de valuri uriașe

cu inima am clipit cu inima am pășit 

cu inima mi-am mișcat buzele 

până când inima s-a mutat în afara 


trupului meu ce ai de gând să faci cu viața ta 

ce înseamnă numele pe care-l porți

never mind. in season five the world is ending 

de unde atâtea întrebări fără răspunsuri


atâtea căderi curajul nu se învață 

ca mersul pe bicicletă și nu e ceva permanent 

e doar una 

dintre milioanele de secunde care contează

să te ridici brusc să supraviețuiesti


în urma ta lumea viselor 

lipită de fereastră